Roy van Goor

    Share
    avatar
    Roy van Goor

    Posts : 13
    Location : Maasbracht, Netherlands
    Age : 42
    Join date : 2010-08-08

    Roy van Goor

    Post  Roy van Goor on Sun Aug 08, 2010 1:41 pm

    Catches 2010....



    16.8kg



    18.8kg



    14kg



    20,2kg



    23,1kg



    13kg



    11kg



    19.2kg



    22kg



    18,2kg



    16,2kg



    14kg



    17kg



    17,5 kg



    11,5 kg



    20kg



    16,5 kg



    16kg



    14kg



    22,2 kg
    avatar
    Robby Malfliet

    Posts : 55
    Location : Beveren-Waas (Belgium)
    Age : 42
    Join date : 2010-08-07

    Re: Roy van Goor

    Post  Robby Malfliet on Sun Aug 08, 2010 1:58 pm

    Nice album there Roy! cheers


    ----------------------------------------
    www.cotswoldrods.co.uk
    www.infinitybaits.co.uk
    avatar
    Roy van Goor

    Posts : 13
    Location : Maasbracht, Netherlands
    Age : 42
    Join date : 2010-08-08

    Re: Roy van Goor

    Post  Roy van Goor on Sun Aug 08, 2010 2:02 pm

    Thanks my friend...
    Glad you like it.. drunken
    avatar
    Dan Jefferies

    Posts : 39
    Location : Cotswold UK
    Join date : 2010-08-08

    Re: Roy van Goor

    Post  Dan Jefferies on Sun Aug 08, 2010 3:13 pm

    Some crackers there Roy, this whole kilo/lb thing is gonna do my head in though. Damn us english and our prehistoric ways! alien
    avatar
    Robby Malfliet

    Posts : 55
    Location : Beveren-Waas (Belgium)
    Age : 42
    Join date : 2010-08-07

    Re: Roy van Goor

    Post  Robby Malfliet on Sun Aug 08, 2010 3:37 pm

    Dan Jefferies wrote:Some crackers there Roy, this whole kilo/lb thing is gonna do my head in though. Damn us english and our prehistoric ways! alien

    An easy guideline Dan:

    20lb = 9.1kg
    30lb = 13.6kg
    40lb = 18.2kg

    That'll do for the English. tongue
    Now for us continentals:

    50lb = 22.6kg
    60lb = 27.2kg
    ....

    lol!


    ----------------------------------------
    www.cotswoldrods.co.uk
    www.infinitybaits.co.uk
    avatar
    Roy van Goor

    Posts : 13
    Location : Maasbracht, Netherlands
    Age : 42
    Join date : 2010-08-08

    Re: Roy van Goor

    Post  Roy van Goor on Sun Aug 08, 2010 3:45 pm

    hahaha...weights are just numbers.. lol!
    Thanks Robby for explaining it..

    Greetz Roy
    avatar
    simon ashmead

    Posts : 8
    Join date : 2010-08-08

    Re: Roy van Goor

    Post  simon ashmead on Sun Aug 08, 2010 6:01 pm

    some proper fish there roy would love to get me and jack out there sometime for a few lumps cheers
    avatar
    Dan Jefferies

    Posts : 39
    Location : Cotswold UK
    Join date : 2010-08-08

    Re: Roy van Goor

    Post  Dan Jefferies on Sun Aug 08, 2010 11:02 pm

    Robby Malfliet wrote:
    Dan Jefferies wrote:Some crackers there Roy, this whole kilo/lb thing is gonna do my head in though. Damn us english and our prehistoric ways! alien

    An easy guideline Dan:

    20lb = 9.1kg
    30lb = 13.6kg
    40lb = 18.2kg

    That'll do for the English. tongue
    Now for us continentals:

    50lb = 22.6kg
    60lb = 27.2kg
    ....

    lol!

    Thats genius Rob, made me proper lol!
    avatar
    Robby Malfliet

    Posts : 55
    Location : Beveren-Waas (Belgium)
    Age : 42
    Join date : 2010-08-07

    Re: Roy van Goor

    Post  Robby Malfliet on Sun Aug 08, 2010 11:15 pm

    No means to offend you or the English in any way Dan... lol!


    ----------------------------------------
    www.cotswoldrods.co.uk
    www.infinitybaits.co.uk
    avatar
    Stuart Chowles

    Posts : 20
    Location : West Vlanderen (Belgium)
    Age : 41
    Join date : 2010-08-09

    Re: Roy van Goor

    Post  Stuart Chowles on Wed Aug 11, 2010 12:42 pm

    This is supposed to be pleasure fishing Roy, not commercial trawler fishing sunny

    Beauties, stuff of dreams! cheers for sharing them.
    avatar
    Roy van Goor

    Posts : 13
    Location : Maasbracht, Netherlands
    Age : 42
    Join date : 2010-08-08

    Re: Roy van Goor

    Post  Roy van Goor on Wed Aug 11, 2010 4:38 pm

    Stuart Chowles wrote:This is supposed to be pleasure fishing Roy, not commercial trawler fishing sunny

    Beauties, stuff of dreams! cheers for sharing them.

    Whats commercial trawler fishing?? bounce

    Sponsored content

    Re: Roy van Goor

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Fri Jun 22, 2018 7:01 am